OÜ Juulamõis on pere-ettevõte, kelle eesmärgiks on pakkuda inimestele õdusat olemist ja tervislikku toitu. Läbi ettevõtluse tahavad areneda ise ja arendada Vooremaad. Oma unistuste elluviimiseks rajas perekond aastal 2018 Juula külla taluturu- kohapärimuskohviku. Sooviga, et Vooremaal ringirändav inimene leiaks meie piirkonna eripäraga, tervist-toetavat ja puhtast loodusest pärit tooteid ning tutvuks kohaliku rahvakultuuri, pärimuse ja legendidega. Külastaja saab Juulamõisast kaasa saada mitte ainult kõhutäite vaid ka meene, emotsiooni ja teabe! Nende tegemisi kajastas 2017 jaanipäeva paiku ka Tartu Postimees. Juulamõisa kohvikuga, nende looga ja muidugi väga mõnusa menüüga leiate siit www. juulamois.eehttp://tartu.postimees.ee/4154731/juula-kula-suurpere-tostab-kohvikuga-maaelu-au-sisse.

Meie kokkupuude Juulamõisa kohvikuga on juba varasemalt. Me oleme väga rahulolevad, et siia, meie kodukanti on kerkinud kohvik, kus lõunapausiks väga maitsva kõhutäie saab. Isegi veganitele on midagi. Rääkimata maiasmokkadele, alustades vanakooli vahvlitest, ja lõpetades isegi jahuvaba shokolaadikoogiga.

Meie varasem kokkupuude oli kahel korral seoses lähiringkonnas peetud perepiknikuga. Ja kui ikka lähiringkonnas kvaliteetaega veedad, siis toetad ikka ettevõtteid, kes sinuga sama väärtuseid jagab. Saime mõlemal korral väga väga maitsva täienduse oma perepiknikule. Ja absoluutsed lemmikud on näiteks kananagitsad, ja vana kooli vahvlid, neid võiks lausa nõrkemiseni pugida.

Täna sai sünnipäeva puhul lubatud endale sõbrannaga üks hea sünnipäevalõuna. Menüüs siis
Mulgi suutäis : mulgipuder, suitsuliha, hapukoore, koduse hapukurgi, värske salati ja kanepiseemnekülviga  5,50€, Kohaliku astelpajukasvanduse astelpajumahl, Shokolaadikook (jahuvaba), maasikamoosiga ja latte võilille meega. Arve läks kokku 12,50

Väga positiivne on see, et autoga on hästi mugav parklasse sõita, parkida ja hiljem on ka täisparkla korral mugav parklast välja sõita. Ilusa ilma korral saab einestada ka õueterassil. Sees on pisikestele lastele söögitool. Ja mänguasjad. Täna käisime vaid pisikese põnniga, ja temale väga meeldisid klotsid, mida sai läbi aukude klotsipange tagasi panna. Mulgipuder maitses nii mulle, kui lapsele. Niii hea 🙂 Saime ilusti lapse toitmise jaoks, küsimise peale ka väikese lusika, mis meile lauda toodi. Shokolaadikook, mis oli jahuvaba, mida iseenesest oleks vist võinud ka beebile anda, kuid selle asemel nokkis tema kaasavõetud kamapalle ja jõi klaasist astelpajumahla. Shokolaadikoogil on väga effektne välimus, kuid minu jaoks pisut… liiga erinev, minu arusaamisele shokolaadikoogist. Lattet esialgu ei julgenud võilillemeega proovida, sest arvasin, et on kibe või midagi sellist. Pärast proovimist, loomulikult selgus, et väga hea mesi on ja sobis sinna latte sisse suurepäraselt.

Me jäime tänase sünnipäevalõunaga väga rahule, ilmselt külastame teinekordki veel. Eks nüüd, kui suvehooaeg käima läheb ja Vudila mängumaale pered voorima hakkavad, läheb raskeks kohvikusse löögile pääsemisega. Väga hea asukohaga. Taskukohase hinnaga. Väga super 🙂

Tänasest päevast. Tänasesse päeva mõrudaid hetki ei jagunud 🙂 Täna on minu sünnipäev. Täpsemalt eriline hetk, on kell 12.40 🙂 Aga tervesse päeva jätkus erilisi momente. Hommikul ärkamine, kui lapsed kaartidega üllatasid. Kooki sõime ja võileibu tegime. Siis tehti mulle üllatus – spahoolitsuste külastus ( mitu tundi) . Ohh, see kulus täna täiega marjaks ära.

Vanem poiss käis täna klassiekskursioonil Rakvere politseimuuseumis, ja linnuses. Mõlemad olid huvipakkuvad ja muljeid jätkus õhtusöögi lauda mitmeks pooltunniks. Kodus sünnipäeva raames, tellisime hea perefilmi, tegime tortilla pitsasid ja no limps, eksole ja oligi selline perekeskne pidu. Sõbranna tõi veel kooki ka, teine kommikarbi ja kolmas tõi lemmiku lõhnaküünla Joikilt ja õhtu lõpetuseks lahendasime veel mata ülesandeid.

Õhtul käisime kogu perega jalutamas, ja nautisime seda rahulikku ilma me ümber, kerget tuulekest ja neid imeilusaid sireleid tee veeres 🙂