Paar aastat tagasi olin tihe telli toit kullerveo klient, sest kes ikka palaval suvepäeval viitsib pliidi ees kokakunsti teha. Ootamatult lõpetati kojuveo teenu s päevapealt ja oma raha tühistatud tellimuse eest, pidid ootama rohkem kui 20 päeva. Ahjaa, nemad tühistasid tellimuse, kuid raha tagasisaamiseks pidi eraldi avalduse kontorisse kirjutama.

Pärast koroona muutusi, jäid siiakanti sõitvate selveri ja coopi kaubikute vahel silma ka telli toit kullerid. Ise veel mõtlesin, et näed telli toit on kasumimarginaalid ära kasutanud ja teenuse ka siiapoole uuesti käima pannud…kodulehel vastav infogi üleval, et toimetab tartu valda 6.90 teenustasu eest. ( lisamärkusena, selver toob viiekaga😉)

Ainult, et kui kohalik sellelt lehelt tellimuse teeb, siis on see nagu fortuuna – kas tellimus satub kullerile, kes jälgib tellimuse asukohta või ei…kui toidukoht jõuab toidu valmis saada, on kuller kohustatud selle kohale toimetama. Kuid REAALSELT ei toimeta tellitoit tellimusi ERALA mäest siiapoole. Põhjendusega, et liiga kaugel ja neile liiga kulukas ( maakeeli öeldes, et ei tasu ära)

Ja oma tühistatud tellimuse eest, peab endiselt tasutud summa tagastamiseks, kirjutama kontorisse avalduse. Kirja saates, tuleb postkasti automaatvastus, et kiri on kohale jõudnud, kuid vastatakse 3 tööpäeva jooksul. Ja raha tagastust, ilmselgelt nii kähku tagasi ei saa firma enda poliitika tõttu.

Ei soovita, seda teenust kasutada. Ennem telli taluturust või selverilt ja tee ise endale maitsev kõhutäis. Ajakulu,- närvikulu vaba ja säästlikum ka 😉

Edit: 3.07 sain tellitoidult tagasisidet.

läksin siis linki avama, et mis uut kuulukse, mida teenindaja käest veel kuulmata jäi…
Lingil viimane küsimus ja vastus vaat selline.
Klienditeenindaja võiks küsimuste- vastustega ka kursis olla 😀