See peatükk tuleb nüüd meie ühine ajaloo ülestähendus teisest päevas. Kolm nägemust ühisest vihmasest päevast.😂Jep, teine puhkusepäev algas vihmasajuga ja maitsva hommikusöögiga.

Kadri: Järgmine päev algab alati hommikusöögiga. Ja kui see hommikusöök tuuakse veel voodisse ka, siis mis saab veel parem olla 🙂

Embrace hommikusööki pakutakse hommikuti kuni kella 11.00. Nii ei pea ka hilised ärkajad kartma, et jäävad söömata. Söögi valik on mitmekesine ja valikus igaleühele midagi meelepärast. Mulle ja põnnile toodi meelepärane tuppa kätte. Põnnile lisaks kaerahelbepuder võiga, jogurt. Mulle pannkoogid maasikamoosiga. Kohv suhkru ja piimaga.

Nüüd on päev juba lõunas. Piigad mängivad vaikselt kodust kaasa toodud mänguasjadega. Suured läksid issiga poodi. Täna tuleb saunapäev. Ja lauamängude ja näksidega. Ja telekast vaatame ka multifilme. Hetkel aga kerge ja väike uinak.

Väga mõnus, et siin teisel korrusel on kergelt pimendavad rulood. Mõnus väikese uinaku tegemiseks. Vihm sabistab ka uinutavalt katusele.

Henri ja Grete: Otsustasime teha ühe ühise postituse, ühest päevast, et kuidas me kõik näeme ühte päeva. Mis on erinevat, mis teistmoodi. Mis meeldib ühtemoodi või mis ei meeldi 🙂

Täna hommikul magasime kaua. Siis läksime hommikusaali hommikusööki sööma. Võileivad, pudrud, helbed, viinerid ja omlett. Pannkoogid, jogurtid.

Siis vaatasime multikaid ja läksime poodi ostlema. Tagasi tulles ootas meid puuviljavaagen Embrace köögist. Äge 🙂

Otsustasime vihmasabinat ja vaikuseluolu momenti ära kasutada ja panna küdema kuuma sauna. Embrace apartmentides on see võimalik. Ja perekondlik lauamäng sai alata. Reis ümber maailma ja lõpuks nuppudega seiklesime ja turnisime tsirkuses 😉

Kadri: Kui vihmasabin kella nelja paiku järgi jäi, loobusime kuumast saunast ja läksime hoopis mere äärde. Panime juba toas, ujumisriided selga. Võtsime paar rätikut kaasa, mis kodust kaasa võtsime. Ise mõtlesin küll, et me küll sinna vette ilmselt ei lähe. Aga randa jõudes, olid seal pilved, soe tuul ja suurimad lained, mida ma üldse näinud olen 🙂 ja pigemalt mõtlemata koorisime riided seljast ja läksime, merre ujuma. Nii mõnus oli, jahe oli alguses, aga lainetes ulpida, surfata, lasta veel end kanda. No lõpmata äge. Kui käsi enam ei tundnud, ja kambajõmmidel huuled sinised olid, tuli kaldale minna. Kaldal sõdis väike poiss issiga, kes keelas põnnil ranna liiva suhu toppimast 😂 ilmselt selle sõdimise käigus, väsis põnn ja jäi koju kõndimise kiigutamise käigus, nohisevalt unele.

Tagasi jõudes, panime sauna aga uuesti küdele ja issi läks poodi. Tea, kas nüüd süüa ostma või suurt potti. Algselt oli plaan seljanka suppi teha, aga kopsiku suurune pott, meie pere söögivajadust nüüd küll ei rahulda 🙂

Egas midagi, soojendame veidi oma jahedaid konte soojade pusades ja sauna ootuse võtmes 🙂

Grete: Täna siis tahtsid vanemad, et kõnniksime koos randa. Me tahtsime ratastega minna. Aga olgu, kodurahu huvides läksime jala. 😀 pealegi oleks olnud pärast märgade riietega nadi tagasi sõita. Meri oli äge. Vesi oli soojem, kui meil järves. Ja lainetes oli väga väga äge.

Henri: Issi ostis täna kaualubatud telefoni laadjad. Võisime need laadima panna ja õhtul lubatakse, meil tund aega enne magamaminekut netis olla, juhul kui vihma sajab ja õues olla ei saa. Enne magamaminekut, voodis me enam telefonides ei ole, sest see pole tervisele hea. Käisime mere ääres, jalgsi ja käisime ujumas ka. Issi oli vennaga kaldal, aga emme tuli ka suurtesse lainetesse ujuma.

Issi läks poodi. Panime sauna uuesti kütte. Teeme vist saunaõhtu, sest taevas kisub jälle pilve. Merevees müttamine ja lained tegid kõhu tühjaks 😀

Henri: Issi loobus toidukohtade otsingust ja sooja toidu letist. Ka Pärnus tegutseb tellitoit.ee 🙂 toit võib ise meieni ka tulla. Lihtsaim variant, kui ise otsida 🙂

Friikartul, kananagitsad, kaste ja salat. Teised tellisid veel snitsli, kartul, kaste ja salat.

Kadri: telli toit, tegutseb ka Pärnus. Ja toovad ka siia. Lihtne viis kerge vaevaga, kuid sama hinnaga pea, kogu perel kõht täis toita, kui keskmises kohas väljas söömas käia. Toit oli maitsev, paras ports, hind umbes 40 eur ( koos transpordiga 6 le inimesele). Ajavõit, et jõuda täna veel jalutama või rattaga sõitma.

Henri ja Grete: Täna ei saanudki jalgrattaid. Käisime jalutamas. Puisniidu sillal. Veiseid ei näinud või neid polnudki seal. Sillal olid taimede kohta informatiivsed sildid. Samuti looduslike tekkeliste pinnavormide – luidete kohta. Jalutasime rannahooneni ka. Üritasime kiikuda, mingite naljakate kõrgete kiikudega. Ebaõnnestusime. Rannas oli mingi suur elevant. Lähemale minnes, selgus, et liumägi. Väikse vennaga ehitasime liivalossi ja tagasiteel oli meil lõbus. Palju naeru ja nalja. Magamamineku eel, läksid issi ja väiksemad õed pisut riudu, sest nood keeldusid vaikselt magama minemast, sosistasid, itsitasid ja müdistasid mööda tuba. Seepärast jäime ka meie oma telefonidest varem ilma. Ebaaus. Samas, kui natuke mõelda, siis aus ka, sest magamamineku eel ei ole mõtet aju ega silmi liigselt telefoniga koormata, pealegi, ka meie oleksime võinud õdesid korrale kutsuda. Aga me ei teinud seda.

Kadri: Käisime hiljem veel rannas mööda promenaadi jalutamas. Kiikusime, või no üritasime seda teha. Lastele mõeldud tegevused on siiski suures osas tasulised. Rannas oli aga suur liumägi – rannaelevant ja ronimiskoht. Poiss vallutas selle koheselt. Vennad meisterdasid liivalossi st vanem vend ehitas ja väike põngerjas ajas tasaseks. Ka jõudis kamaluga liiva kinni pista 😀

Tagasi jõudes, käisid kõik ridamisi pesust läbi. Liiv maha, saunast läbi, tuduriided ja voodisse. Korraks, tuli majja väike riid, kui mõned piigad keeldusid sosistamist jätmast, teenides ära mõned korrale kutsumised. Lõpuks saabus vaikus ülalkorrusel. Pisike põnn avastas aga esimesel korrusel trepiastmed. Õnneks ta veel nende peale ei katsetanud ronida, vaid ajas end nende najal lihtsalt püsti.

Peagi, leidis temagi tee, ära tehtud voodisse, puhaste linade vahele. Põngerjale sobib siinne soe saun, alusmatt dushi all ja mõnus ühtlane dush, mida saab üles riputada, nagu seisaks emme süles, mõnusas soojas vihmasajus.

Kui kõik magada nohistavad on hea, minna võtta automaadist üks koorega kohv või magus kakao, istuda rõdul, nautida hämarust, pärnu kajakate melu ja puhkust.

Hoolimata riidudest ja mõnest korralekutsumisest, tunneme me end ise mõnusamalt ja vabamalt. Nalja ja naeru on rohkem. Koht on mõnus ja selline peabki üks mõnus puhkus olema – et kõik saavad endale oma hetke ja hetki, kus kõik tunnevad end mõnusalt koos 💕