Ja eile hommikul oligi aeg käes. Eelmisel päeval pakitud kohver ja beebikott ning pakk mähkmeid autosse laduda. Lapsed autosse toppida ja auto nina suvepealinna poole asutada. Ilm oli ilus, päike paistis ja isegi udused pilved näisid suvise pealinna poole sõudvat.

Peale Viljandit tegime juba tavapärases kohas, pisikeses parklas, mõnusa järve kaldal kondisirutamisepeatuse😉 ja esimene klõps sai ka tehtud.

Otsisime välja plaadid, mis eelmise koristuskäigust välja tulid ja kuulasime nostalgiat oma lapsepõlvest ja noorusaegade lemmikuid. Naljakas oli vaadata, kuidas muusikaeelistused olid/polnud muutunud. Lapsed krimpsutasid üksmeeles nina – pole nende tassikese teed. Halastasime neile ja ülejäänud tee nautisime raadiomuusikat 😀😂

Kohale jõudes Pärnusse, selgus muidugi tõsiasi, et kust saab süüa. Kus probleemidevabalt, liigse ootejärjekorrata saab kambaga head süüa. Esimese hooga lahendasime mure….maxima soojatoiduletiga😉

Majutuskohta Embrace apartmendid (Pardi 30) jõudes, juhatati meid mõnusasse, avarasse, kahekorrusega, ja saunaga apartmenti. Siin saime õhtul rentida rattad, sõita ja jalutada randa,

katsuda varbaga mere vett, purskkaevus sulistada, pakiraamil sõita.

Me oleme siin 😉
Meriiiiii 😀

Käisime ka Surjus, fotograaf Kristhel Vahtiga tema maakodus perepilte tegemas.

Ja siis õhtusöögiks sattusime Pärnamäe kohvikusse.

Pärnamäe kohvikuga varasem kokkupuude puudub. Kuid pagariäri pekipirukad on mega head.

Koht ise, paistis kena, suured aknad, interjöör. Lambid, kardinad ja laudadel lilled. Algselt jäi arusaamatuks, kas toidu tellimine käib lauast või letist. Seda uurides, öeldi väsinul toonil, et tema on üksi tööl, ja teenindamine käib letist. Arusaadav, aga saab ka viisakalt end väljendada, nii, et kliendil ei teki tunnet, et ta ikka soovib seal toidu tellimist jätkata.

Valisime toidu välja. Erandkorras lasime lastel oma eelistused valida. Tellimust esitama jõudes, muidugi selgus, et otsas oli seljanka supp, pannkoogid ja midagi veel. Olid praad, mille hind oli näiteks 4,20 eurot, kuid iga lisandi eest maksid 1 euro juurde. Selles suhtes, muidugi positiivne, et toidud olid suured, ilusad ja maitsvad. Ei toodud lauda nii kuumalt nagu võinuks, vaid olid pigem leiged. Aga näljasele loeb maitse ja laste suhtes oli pigem parem leige kui kuum.

Kanasnitsel, küüslaugukaste, keedukartul ja toorsalat
Kuueliikmeline pere toiduarve

Minu meelest suveperioodil, eriti veel Pärnus, peaks olema toitlustusasutused valmis, et neid külastavad ka läbisõidul olevad pered. Ja hoidma tööl, rohkem kui vaid üks kassas, üks laua teenindaja paistis veel olevat, minimaalselt töötajaid. Sest kõrvallaud oli meie saabudes koristamata, koristati, millalgi, kui meie oma toidu lõoetasime, meie laua all vedelesid, eelmistest sööjatest kukkunud toidujäänused.

Arvatavasti, kui teenindajaid oleks rohkem, on ka eilsed kitsaskohad likvideeritud. Muidu toidu poolest heade maitsetega koht. Leivakaljale omapoolsed boonuspunktid😉

Aga muidu võib täitsa rahule jääda 😊