Otsustasime, siis koolipäeva teha. Mängida, õppida ja õppisime, kuidas läbi mängu õppida. Ühesõnaga, oli toimekas, agar- pagar päev.

27.12 kell 9.30
Esimene klass, pani korda oma koolikoti. Täitis ära päeviku. Luges, viimati loetud teksti aabitsast. Järgmisel lk asuva jutu, harjutas võõra teksti lugemist ja pani esimeseks koolipäevaks kõik asjad kokku. Omal soovil, palus harjutamiseks teha 10 piires liitmis- lahutamise tehteid paberile. Lahendused olid veatud.
Tubli!

10.00 6 klass
Otsis välja oma matemaatika õpiku, paberi, pliiatsi ja korrutustabeli
Panime paika ühiskonnaõpetuse heategevusprojekti tegevusplaani. Võtsime ühendust võimaliku abivajajaga ja täpsustasime, mis sorti abi vajatakse kõige enam.
Jätkasime, klassivälise kirjanduse raamatu lugemist.
Otsisime välja mängufilmi. Vaatasime internetist, mis on ja kuidas kirjutada mängufilmile arvustust.

10.23 5 klass
Otsis välja oma koolikoti. Sättis esimeseks koolipäevaks asjad kokku. Matemaatika õpik, paber, pliiatsi. Korrutustabeli.
Kohustuslik raamat 40 lk.

Kell algas vahetund.

Kell 20.00 oli kehaliselt aktiivne pooltund.

20.30 – 22.00

Kuues klass lõpetas ära, heategevusliku projekti eeltöö ja mängufilmi arvustuse.

Viienda klassi koolijüts, luges läbi oma raamatu, tegi suulise ettekande.

Autor

Kirjuta kommentaar